Viycidtizticoycyicoy Memorial Neval hoca çok çok memnunum. Başka pek çok şehirde pek çok doktora gittim, nezaketi sabrı ilgisi bakımından Neval hocanın üzerine tanımam, ilk gebeliğim boyunca o takip etti ancak doğumu ailemin yanında yapmak için başka şehire gittim hala aklımdadır keşke doğumu onda yapabilseydim diye. Şimdi 2. Gebeliğim yine ona gidiyorum. Çok yoğun, 20 günden önce randevu alınmıyor ve ücreti yüksek ama yine de değiştirmeyi hiç düşünmüyorum. Genesiste, Memorialde başka birkaç doktora daha gittim her seferinde Neval hocanın değerini anlayarak ayrıldım