Busrasahin Kızlarr 25 haftalik ikizlere hamileyim ilk hamileliğimde hic boyle bisey yaşamamıstım. Çok fena kasık aģrım var sancı gibi ama sadece o kasık bölgesi aģrıyo. Yürümekte zorlanıyorum hareket edemiyorum uyurken uyanınca hiç bitmiyo napmak gerekiyo
Balbocegi_ Busrasahin enfeksiyonda olabilir canim ikincilerde malesef butun agrilari hissediyorsun bendede ayni
Ezgi5566 Busrasahin benimde ikiz gebelik 28 den sonra iyce zorlanmaya başladım şuan 33 teyim canım oturup kalkamıyorum bazen geçen haftada böyle ağrım oldu nst de sancım çıktı
Busrasahin Balbocegi_ Çok can yakıcı hep böyle mi devam edicek anlamadim yarin kontrolüm var inşallah ciddi bisey degildir insan korkuyo yinede bisey mi oldu diye
Balbocegi_ Busrasahin benim oyle olmustu enfeksiyon cikti sasirmistim ama ikizmis sizinki bilemedim ins birsey cikmaz bol su icin allah yardiciniz olsun buarada sagsalim kucaginiza alin ins
Busrasahin Ezgi5566 Allah kolaylık versin tek gebelik gibi degilmis onu anladim 25 haftalik ama sanırsın 35 haftalik gibi göbeğim var baya zorluyo açıkcası