Mucizem333 Bugün tahlilde tsh degerim 1 çıktı ilac kullanıyorum çok mu düşmüş sizce nasıl dusuge sebep olur mu düşük çıkması? Dr gidemedim salı randevum var ozaman sorcam simdiden cok merak ettim ve cok tedirgin oldum ilaci kullanmaya devam etsem mi acaba ?
Aysun1983 Mucizem333 gebelikte değer düşük isteniyor ama en az 1,5 diye biliyorum yanlış olabilir doktoruna danışmanda fayda var
Deletedmom_5 Mucizem333 doktorum bana 1 gün bile ilacı kaçırma bebein gelişimi için çok önemli demişti ayrıca bende ilaç kullandığım müddetçe hep 1 sıralarında devam etti gayet normal korkulacak bir şey yok 2.5 üstüne çıkmaması lazım son haftalarda zaten çok yükseliyor
-YildizTozu- Mucizem333 düşük değil normal sınır içinde değeriniz. İlacı da doktora danışmadan bırakmayın ona ancak doktor karar verir.
Aysun1983 Mucizem333 doktoruna sormadan bırakma cnm bence fazla geldi diye dozunu düşürebilir ama bebek büyüdükçe ihtiyaç artıyor ben 25 gebelik öncesi kullanıyordum önce 50 kullandım şimdi son aylardayım 75 lik kullanıyorum
Mucizem333 Deletedmom_5 ya ozman devam edim en azından salıya kadar randevum var ozaman cok kararsız kaldım bu iyi oldu teşekkürler
Mervenurbr Mucizem333 düşük değil diye biliyorum . İlk trimesterda 2,5 ve altı olması bekleniyor . Sonrasında 3 ve altı olması isteniyor. Benim o kadar değişken ki ben de ilaç kullanıyorum mecbur ama benim yüksek çıkıyor . Yani doktor 3 ve altı istiyor . Kafanıza göre bırakmayın bence
Mucize_anne32 Benimde 3 kusurdu 2 düşmüş bende bir kaç gün var diye kontrolime içmedim hani düştü igce düşer diye doktorumda icmezsen yine yükselir iciceksin dedii