Esraa221 Kızlar 36 haftalık oldum ve şiddetli bel ağrısı ile hasta olacakmışım gibi bir ağrım var böyle bir durum yaşan oldu mu sonucu ne oldu 🤔
Aryamom Esraa221 bende 36.hafta icerisindeyim aynı durum bende de var regl agrisi gibi ama devamlı değil ara ara geliyor
Gulsah54 Esraa221 bebek dogum kanalına yerlestıgı için bele ve kasıklara baskı yapmaya başlıyor buda doğuma hazırlık süreci rahim kendini doguma hazırlıyor bende 37+2 deyim aynı sancılar var
Duyguie Esraa221 34+6 bende de aynı durum var bel ve kasık ağrıları çok fena nst de sancı çıkıyor bir parmak açıklık yatıyorm evde 😕37 yi tamamlayalım diye dua ediyorum
Aryamom Esraa221 bilmiyorum benimde ilk hamileliğim doktora yarın gidicem ama sanırım bu tür kasılmalar normal duzenli araliklarla gelirse doğumu başlatıyor