Senaa-5454 canım benim şuan normal doğum seyrinde olduğu için ona göre hazırladım
Bebek için;
3 tane takım (çıtçıtlı badi, zıbın, alt pijama, çorap ,eldiven, bere, önlük)
10 tane bebek bezi
2 tane penye battaniye
Ağız mendili
Islak mendil
Biberon ( her ihtimale karşı)
Emzirme yastığı
Kendim için;
2 tane sabahlıklı pijama takımı
1 uzun gecelik
1 şal
Başörtü (hem tesettürlüyüm hemde kırmızı yazma koydum)
1 havlu
2 çorap
2 iç çamaşırı
Depend
Terlik
Kağıt havlu
Sezeryan olacaklar için sayı daha fazla olur bide refakatçi için falan da koyuyolar, artı olarak kozmetik makyaj malzemesi çekim için kıyafet falan koyuyolar ben gerek duymadım geri kalanı tercih meselesi yani