Ay yapmayın annemler benim saçımı iki kere vurdurmuşlar sıfıra. Saçlarım kıvırcık. Düzlensin gürleşsin diye. Hiç bi değişiklik olmadığını söylüyolar. Mantıken de mümkün değil zaten. Kız çocuğu sonuçta neden oğlan çocuğu gibi gezsin. Bide ilerde gürleşir zaten. Henüz daha bebek. Yapmayın