Moli Merhaba anneler🥰 sabahtan beri geçmeyen sırt agrım var acaba dogum belirtisi sırttan baslar mı gün icinde cok fazla hareketli saatlerde oldu bebegimin sanki icime sıgmıyor gibi
Aysun1983 Moli ben şu an 33+5 im cnm ve 10 gündür bende de var sırt ağrısı burada daha erken sırt ağrısı başlayanlar var görüyorum
Melekgulten Moli sirt agrisi benek buyudukce omurganin gerilmesiyle oluyir bende 37 haftaligim bende iki aydir falan var hep uzaniyim o yuzden
Moli Melekgulten evet öyleymiş bel agrısı neyse de sırtı hic karınla bagdastıramadıgımdan kendimi korona bile sandım🥰
Moli Minikoocum bugun kontrolüm vardı agrı hala aynı sancıda cıkmadı doktorlar bu tür agrıları hep normal karsılıyor bilirsiniz🥰siz nasılsınız
Berivanmasal Moli ben de bugün 37+0 oldun. Bugün ilk defa adet olmadan önce oluşan bel ağrısı olur ya o oluyor. Galiba doğum belirtisi bunlar. Çok şiddetli değil. Şiddetlenince doktorumu arayacağım. Siz de şiddetli olursa ihmal etmeyin
Moli Berivanmasal evet doktorumda öyle söyledi bugun kontrolüm vardı nstde cıkan bir sancı yok artık bunlar olur dedi 😊
Asyam0650 Moli malasef o sırt ağrısı öldürüyo insani azcik fazla otur ayakta dur felaket şekilde agriyo ama benim geciyo dinlenince bazen
BuBenimOykum Moli Canım sırt ağrısı vücudun ağırlık dengesi değişip yük bindiği için doğum belirtisi değil benimde oluyor magnezyum verdi doktorum
turansmom1 Moli Bende öyleydim 1 hafta sonrasında dogum yaptım. Inanılmaz bir bel ağrım vardı tek belirtimde oydu zaten 🤷♀️
Asyam0650 Moli Aynen ya yatınca mide yaniyo öbür turlu sırt mahvaluyo hayırlısıyla sağlıkla alaydık minnoslari kucağımiza