Elif19851985 33 hafta 3 gunluk hamileyim.bebebgin başı 4 ila 5 hafta büyük çıkıyor gelişimi normal dendi ama korkuyorum
Mercimekmom Elif19851985 4 5 hafta çok değil mi perinatoloğ a göründünüz mü 1 haftaya kadar normal diye biliyorum canım
Eylulunannesi-2 Elif19851985 arkadasmada bebegn bası büyük dedler normal dogum cok zor olur dedler. Sezeryan oldu bebegn bası söylenen den küçük ve normaldi cnm. Senın durumunu blmyorum tabi
Elif19851985 Eylulunannesi-2 valla canım.inan bende bilmiyorum 30 haftaya kadar normaldi herşey iki hafta önde idi 33 hafta kontrole gittim böyle dediler yüksek riskli gebelik uzmanına yolladılar ordan perinatolok baktı herşey normal Dedi takip etmez dedi