Sehrinaz Zayıf değil bence gayet iyi, her doktor farklı diyebiliyor canım. Zaten ne yerseniz yiyin alacağı vitamin kadarını sizden alıyordur. İstesek de fazlasını almaz. Genetik olarak minyon, iri veya normal olabiliyorlar bu da ailenin yapısına göre çok normal. Sağlıklı olsunlar da kilolu olmasından normal olması daha avantaj bence doğum açısından da.