Bernadoruk biz de 39+3 teyiz ve hiç gelmeye niyetimiz yok 😂 ne sancı ne bir belirti hiç biri yok 🤷♀️ Doktor 40+7 ye kadar yolu var dedi ama ben bir an önce doğsun istiyorum artık 👼🏼 Suni sancı olacak diye korkuyorum, kendi sancımızla sağ salim gelsinler inşallah 💕