Nursen yok canım öyle şeyler düşünüp kötüye yorma bazı bünyeler ara ara istifra ediyo bazılarının çok sürmeden geçiyo bazılarıda çok ağır atlatıyo bence sevinmelisin bile çünkü öiğde bulantısının bebeğin kalp atışıyla yada bebekle bi alakası yok hormon değişiminden dolayı kusma gereği duyuyo vucut hem daha bi kaç gün olmuş bu durumu yaşayalı daha dur seni 30 hafta daha bekliyo🤗