Şu an 32+4üm. Bebeğim sabahtan beri sadece ufak hareketler ediyor birde bol bol sertleşme yaşıyorum sabahtan beri neredeyse hiç hareket etmedi ettiği hareketlerde ufak ufaktı tatlı da yedim uzandım ama yok etmiyor uyuduğum zamanlar da da ettiyse pek bilmiyorum ama uyanıkken fazla etmedi 😥 yarın da böyle olursa acile gidicem sizce korkmalı mıyım 😔