ecemp161013 Kizlar pazartesi 5 mm rahim agzi ile acil serklaja alındım dun taburcu oldum dun gece kesilmisti kanamalar ama bu gün çok hafif kirmizi lekelemem oldu normal midir normal diye düşündüm ama kırmızı olması korkuttu
Tubacfc ecemp161013 Merhabalar serklaj sonrası bir kaç gün kanama oluyor bende serklajlıyım benimde gelmişti çok yoğun olmadığı sürece bi sıkıntı yok diye biliyorum
ecemp161013 Tubacfc oyle mi durduğu halde tekrar gelince korktum kirmizi oldu mu sizinde akinti gibi cok az ama kirmizi o korkuttu
ecemp161013 Tubacfc tamamdır cok tesekkur ederim birde banyo nasil yapmıştın acaba ya ben tam sormayi unuttum doktora yani oturarak yada ayakta mi diye
Tubacfc ecemp161013 Valla her doktor farklı söylüyor mesela bazılar yat kalkma oturma diye benim doktorum bana günlük hayatına devam edebilirsin dedi ben ayakta hemencecik duş alıp çıkıyordum ama yinede