BadeLebiss Mrb 21 +3 günlük gebeyim bugün kontrol vardı bebegin bası asagda dedi doktorum ve ben hep hareket lerini karnimin alt kısmında hissediyorum ne yapabilirim kızlar bu durumu yasayan varmı
isimsizbiranne BadeLebiss yoo sıkıntılı bi durum değil ben hiç kafasını yukarda görmedim hep baş aşağı dururdu şuanda 39+0 çok şükğr normal doğum olacak aksilik olmazsa
Mom041 BadeLebiss Benim de öyleydi doktora sordum yavaş yavaş yukarı çıkıcak sonra tekrar aşağı inicek doğuma yakın dedi. Siz de sorsaydınız doktora zaten problem olsaydı söylerdi.