SerpilEsra 4 tane ilac ictim afedersiniz hepsini kustum bu ilaclarin etkisi kalırmı gitmismidir yeniden icmem gerekirmi sizce icer icmez kustum
SerpilEsra metehaninannesiii evet yatarken iciyorum her zaman kusmam genelde ilac icerken. ama is yaptim ondan kustum sanirim tekrar icmem gerekirmi etkisi olurmu 🤭
metehaninannesiii SerpilEsra arka arkaya içmeyin zehirler bünyeniz kaldırmaz 1 saat aralıklarla tutun
metehaninannesiii SerpilEsra tamam hepsini 1 saat aralıklarla alin ağır ilaçlar zaten hamilelikte bünye zayıf oliyir ister istemez
SerpilEsra metehaninannesiii evet tesekkur ederim birdaha oyle deniyim ignemi sabah vurdugum icin coraspinide aksam almak istyorum gunduz fazla mide bulantilarim oluyor o yuzden gece almayi tercih ediyorum ilaclari
SerpilEsra seda_00 1 yadir ictigim ilaclar canim arada oluyor boyle merak ettgm etkisi olurmu prilam icmezsem öbür gün cok kotu oluyorum🥲
seda_00 SerpilEsra hım onu bilemiyorum tatlım . Ben ilk kullanmaya başladığımda her attığımda kustum ama sonradan bünyem alıştı şuan rahatım
[silindi] Yarım saat 1 saat dursa yeter demişti doktorum eğer hemen kıstıysanız alabilirsiniz ama bence de peş peşe içmeyin
[silindi] Neyse bir şey demeyeyim doktor değilim sonuçta sadece ben öyle yapıyorum kustuğumda o amaçla söyledim :)
Ozge2805 SerpilEsra bende malesefki öyleyim ne yesem çıkıyor hatta korkarak yiyorum prilamı aç karnına alın öyle bir deneyin