deletedmom31 Kızlar 21. Haftadayım bebeğimi hissedemiyorum. Yada hissetsemde anlayamıyorum. Bana tam olarak ne hissedecegimi söylermisiniz. Ya ben çok büyük bir hareket hissetmeyi bekliyorum ondan hissetmiyo olarak algılıyorum yada cidden hissetmiyorum. Çok kafama taktım bu durumu bana bi yardım lütfen. İlk gebeliğim acemiyim bu arada
deletedmom28 deletedmom31 rahim bölgene kasıklarına pıt pıt vurmalar olur cnm yani damar atması gibi değil daha seyrek
Deletedmom67 deletedmom31 kafana takarsan hic anlayamazsın cnm 😊 hafif bir tekme hareketlenme yada pıhtı atması gibi hissedersin ileride zaten asıl tekmeleri yiceksin 😊
deletedmom30 deletedmom31 ne kadardır hissetmiyorsun acaba tatlı birşeyler yiyip soluna uzan canım şort üstü yatıp hafif karnına vur hafif ama baktın hissetmiyorsun Yakınında sağlık ocağı vardır kalp atımını dinlesinler belki yoruldun uyuyor da olabilir
deletedmom31 deletedmom28 ya bir atma gibi şeyler hissediyorum ama sadece sabahları yata yatacagım zaman ama günde birkez yada iki kez hissediyorum
deletedmom31 Deletedmom67 böyle bişeyler hissediyo gibi oluyorum ilk başlarsa tahminen günde kaç kez hissediyordunuz
tomurcukannesi deletedmom31 hani bazen çok gazın olurda tutarsın ya. Amaçok tutmaktan artık içine içine yapıyomuş gibi olursun pıt pıt olur karnında gazın. Öyle bişey hissetceksin.. yani ona yakın bişey.. sonrasında tekme olarakta hissedersn ama öyle sıçratıcak şiddette bi tekme değil yani
deletedmom31 tomurcukannesi ayy çok güzel açıklamıssınız. Çok gazlı bir hamilelik geçiriyorum hissetsemde gaza yoruyorum sanırım hissediyorum ama minnacık çocuktan beklentim çok büyük ondan hissetmiyorum sanıyorum😂
tomurcukannesi Demetolukcu 24 e kadar yolu var inanın beklemedğinz bi anda pat diye bitane vuruyolar sonrasında başlıyo ufak pıtpıtlar☺️
Birgulbasegmez2 deletedmom31 bende hep dıştan bir iki kez pıt pıt attığını hissediyordum canım 20 haftalığım anca belli ediyor oynadığını.Bir de benim ikinci bebeğim ilkine göre çok yavaş hareketleri olabilir yani sonradan hareketlenebilirler içine sinmiyorsa kontrole git en son ne zaman gitmiştin
Birgulbasegmez2 deletedmom31 psikolojik olarak oraya yoğunlaşma canım ben çok düşünüyordum hiç hissetmiyordum ne zaman Düşğnmeyi bıraktım hissettim Bir de ultrason da da çok hareketli değilse ondandır canım her çocuk sürekli çok çok hareket edecek diye birşey yok
deletedmom31 Birgulbasegmez2 genelde ultrasonda hiç oynamaz hep uyur gibi yatar sakin bi çocuk galiba 😂
Mis0801 deletedmom31 canım ben de çok geç hissettim , forumda 10. Haftalarda hissedenler oluyor okudukça ben de acaba ben de mi anormal bir durum var diyodum , sabret biz şimdi 30. Haftadayız şimdide durmuyor , senin de az kalmış hissedersin