kelebek15 Allah nasip ederse bi kızım olacak.yeni dönem isimlerinden beğendiğimiz vardı bikac tane.en sonunda klasik isimlerde karar kıldık.elif mi zeynep mi sizce.
[silindi] kelebek15 ben de elif koyacagm sanırım 😊 zeynep cok guzel ama cok cok fazla var her ailede var
Betul9 kelebek15 yani su kadarini soleyim.iki isimde 1 gunluk bebegede 80 lik nineyede cok yakiisyor.hatta bundan 4 yil evvel bir arkadasim.zeynep elif hangisini kkysam diye durdu.bakti 3. Cocuguydu baskada cocuk dusunmuyecegim icin dedi ve zeynep elif koydu bebeginin adini.
Anneaksoy kelebek15 teyzemin iki kızının isimleri çok güzel seçim Zeynep olan daha sakin diye ben Zeynep diyorum😊😊
Prensmmmm kelebek15 kızımın adı elif şimdi tekrar hamileyim eşim zeyneb olsun diyor ama şöyle diyeyim elifler çok dik başlı ve inatçı zeyneblerinde zor yaşantıları oluyormuş bi araştırın kızım elif gerçektende çok dik başlı ve inatçı