Selam kızlar.
14 haftalık hamileyim gerek iş gerek ev içinde bazı sorunlar yaşıyorum. Hamilelikten olsa gerek kendimi tutamıyorum saatlerce ağlıyorum üzülüyorum. Sonra da bebeğim etkilenir mi diye ağlıyorum. Bebek gerçekten hissediyor mudur bir sorun olur mu doğduktan sonra stresin bebeğe etkisi oluyor mu sizce? Biliyorumm hiçbir şeyi takmamak gerekiyor ama elimde değil ağlamadan takmadan duramıyorum…..