Nur000 hayırlı akşamlar 🤗 herşey yolunda gidiyor şükür Çarşamba günü şeker yüklemesi var.gecen hafta gittiğimizde 670 grdı minnoşum 😍 e bebekten birkaç parça alt üst takım almıştım,BİM’in küvet takımını aldım, birkaç tane zıbın aldım şimdilik.park yatak bakıyordum onunda fiyatı yükselmiş yine mecbur indirimi beklicez 🤷🙂