Ben de takipteyim.Ben de çekirge doruğa gidiyorum fakat son gidişimde girmemle çıkmam bir oldu 12.hafta olmasına rağmen. Ve her gidişimde bir saat beklemem de cabası. Ne ense kalınlığını öğrenebildim ne boyunu öğrenebildim. Moralim çok bozuldu. 3 gündür doktor arayışındayım.