Srcozlm17 Belim kollarım ayaklarım omuzlarım dünden beri çok agrıyor bu haftalarda normal mi yaşayan varsa lütfen yazsın
Kubra3525 Srcozlm17 🤚🏻 Benimde öyle sırtıma öyle bir agrı saplanıyorki nefesim kesiliyor ve ek olarak mide bogaz yanması gecede yatamıyorum gündüzde allah yardımcımız olsun🙁 hele bugun ne yaparsam yapayım hiç geçmedi oturup agladım artık
Zeynepturkman Srcozlm17 normal tabii son aylar artık agırlaşıyoruz kemikler acılıyo bebek gelişiyor.bende öyleydim suan 35 deyim desteksiz yataktan kalkamıyorum uyuyamıyorum çok normal
Aynurcimbil5534- Dun aksam bende aynı seyı dusundum hic uyumadm ama ben 5 haftalıkken korona atlattım 2 nciyi kaldramam herhalde