Arx merhaba ben 22. Haftamda yaptırdım bağırsağında parlaklık kalbinde ARSA var diye istediler, şu an 26. Hafta içerisindeyiz. Sonuçlar temiz çıktı şükür. İşinin ehli bir perinatologla düşük riski çok çok az. Bana yatak istirahati bile vermedi prof recep has’a yaptırdım işlemi. Acı fazla hissetmiyorsunuz zaten, baskı hissi oluyor. Bebeği de kontrol altında tutuyorlar. Ultrasonla takibini de yapıyor. Umarım sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza🌸