2434 canım bende senin gibiydim her ay 1 gün bile gecikmem olsa test yapardım hemen sonra pko olduğumu öğrendim tedavi falan derken 3 ay geçmişti adet olamıyordum bigün kontrole gittim 4 gün gecikmem vardı ama hamile olabilceğim hiç aklıma gelmedi çünkü zaten hep gecikmeli oluyoru artık o ay hamile kalmışım senin de öyle olucak bak gör ne zaman düşünmeyi bırakırsan çünkü stres çok etkili bişey