Bebegim5 Kızlar doktorum kalp atışı için haftaya gel dedi ama 6+3 oluyo dediği gün biraz daha mı geç gitsem yoksa duyarmıyım kalp atışını🤔
PurpleTail Bebegim5 duyarsınız ben 6+4 te karından ultrason ile duymuştum emin olamıyorsanız +2 gün sonra gidin☺️
pamukkizimm 6+0 ım bugün. Dün doktordaydım kalp atışı var ama şimdi dinletmeyeyim zararı olur daha çok küçük dedi
beyzanur_kbn Aynı şekilde bende 5+6 iken gittim doktor kalp atışları var dedi ama bana djnletmedi tabi çok küçük çünkü içim rahatladı ama zaten doktor duydugunda