Tubasim KbraAkyolAktrk ben rahim filmi çekildiğim ilk ay dört gün adet gecikmesi yaşadım. Rahim filminden sonra adet gecikmesi olur derler. İkinci ay da hamile kaldım binlerce şükür, insallah siz de çok geçmeden hayırlısıyla kalırsınız
Unzile35 KbraAkyolAktrk lekelenme olduysa yerleşme kanaması olabilir canım inş hamilesindir ben adet beklerken pembe kanama gelip 1-2 günde geçince şüphelenip test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı sonra kan vermeye gittim inanamadım inşallah senin de öyle olur
Mehtap55 Bence hamilesin resim filmi çekinen cok tanıdığım var ve o ay hamile kaldilar senin için hayırlısı olsun inşallah
KbraAkyolAktrk Tiredmother dediğim gibi zamanında çok test yapıp hep tek çizgi görünce şimdi yapmak istemiyorum
Tiredmother KbraAkyolAktrk anladım canım ama 3 ay çok ya sen yap yine bizede haber ver rabbim bize içindede bütün isteyenlere nasip etsin inşallah bende gecikme bekliyorum🙏🏻
Kelebekanne KbraAkyolAktrk ben sağ kasık ağrısıyla acile gittim ve hamile olduğumu öğrendim. İnşallah senin de öyledir
Merrcimek KbraAkyolAktrk Çok zor biliyorum ama akışına bırakmanız lazım. Bizim de iki seneye yakın olmadı ama problem çıktı tüp bebek yaptırdık. Stres çok önemli canım. İnşallah tez vakitte rahmini doldurur rabbim 🙏🏻🙏🏻
YagizAsyaMom Senin gibiydim bende kistim vardı hatta 10 gün gecikti test alayım dedim çıkmayacak kesin yine tek çizgi eminim dedim testi yaptım koydum kenara bari temizlik yapayım kafam dağılsın dedim yastık kılıfları ı söktüm kirli sepetine atacaktım ne göreyim 2 tane kıpkırmızı çizgi ne sevindim ne sevindim anlatamam. Benim başıma gelen sana da umut olsun istedim. 1 sene bekledim inan sonunda değdi. Umudunu hiç kaybetme herşey olacağına varır 🤗🤗