Fatmaada2015 Elifin_annesi1 benn belimde hem fıtık war çatlıyorum bel ağrısından kasıklarım zaten ilk aylardan beri war şuan daha kötüyüm erken doğum riskinden yatıyorum 35+3 deyiz