Madi Merhaba kızlar 30+4 haftalık oldum bugün perinatolojiya gittim,bebeğimin kafası büyük dedi ,inceledi hiç bir sıkıntı yok dedi sadece kafası haftasına göre büyük dedi açıkçası biraz kormaya başladım ayni şeyi yaşayan var mı ☹️
Elbet-birgun-kavusacagiz Madi kuzenimin cocugunada ayni seyi dediler canm ama masallah saglikla dogdu
[silindi] Madi normal dogum zor olur biraz onun disinda sıkıntı olacagni sanmiyorum doktor da normal demis zaten😊
Busehnm Madi 32de kontrolüm vardı doktorum bebeğin baş çevresinin haftasına göre iri olduğunu söyledi ama bu patolojik bir rahatsızlık değil diye de açıklama yaptı sadece normal doğumu zorlaştırır dedi
Dilek58 Madi oğluma aynısını demişti dr babasının kafası büyük galiba dedi genetik olabilyr dedi çok şükür hiç bir sorun çıkmadı doğdu büyüdü 4 buçuk yaşında kız kardeşini bekliyr 😌 rabbim sağlıklı sıhhatli kucağmıza almayı nasip etsin inşallah evlatlarımızı üzme tatlı canını
Madi [silindi] evet doktor normal dedi takip etsin doktorun dedi şimdilik bir sıkıntı görmüyorum dedi ama işte insan korkuyor 😔
Seferiyehatun Madi canım senin yada eşinin yada dayı amcada kafa iriliği varsa ona çekmiştir belki. Benim oğluma bir doktor davm sendromlu olabilir dedi. Başka doktora gitdim babasının kafasida büyük normal dedi. Ve sağlıklı çok şükür hakikaten babasına benziyor.
T_nisaa Madi genetik olabilir sizin yada eşinizi başı büyük mü görümceme destanı şeyi dediler oğlunun kafası büyük ama anne babada iri yeni tamamen genetik bişey
ysfali06 Madi o haftalarda aynı şeyi yaşadım zamanla haftasını yakaladı kafası. İlk kafası büyük deyince doktora sordum sorun olur mu normal doğumu engeller mi diye yok sadece koca kafalı olur sorun olmaz dedi. Hatta belki genetiktir eşinin kafası da iri mi dedi 😅
Madi Alinamoms 31+3 çıktı ultrasonda ama BPD 33w4d yazıyor o biraz korkuttu beni iki hafta önceki ultrason resimini baktım çok büyük fark yok normal ilerliyor
Meritmm Madi bana da 1 hafta ileri dedi canım sen veya eşin in kafası büyükse o yüzden ıirsî yani benim büyüktür biraz o yüzden normal geldi bana öyle demesi
Alinamoms Madi genetik olabilir yada doktorun mm bile kaydırması önde çıkartıyor ölçümü 3. Haftaya kadar da normal son haftalarda haftasını yakalrmış benim kızda 2 hafta önden gidiyor ama benim kafamda büyük 😂 bana benzemiş diyip kendimi rahatlatıyorum.
New34 Madi ben yaşamıştım perinatalog herkesin kafası küçük olmak zorunda değil kafada su vs yok dedi sadece normal Doğuma engel olabilir demişti o yüzden sezaryen ile Doğum yaptım su an 2 yasında ve toparlandı ilk zamanlar biraz şekilsizdi
Madi Alinamoms iki hafta önce gitmiştim 2 hafta önde gidiyorduk bugün 1 haftaya düşmüş inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Minikkuss Madi bi kaç gün önce doktor bana eşinin kafası büyük mu dedi bebis babasına çekmiş dedi 😁 korkulacak bisey yok sikma canını
Alinamoms Madi o zaman doktor yanlış ölçüm yapmıştır bende başını ölçerken hep bakıyorum genişten alıyor baş kemiği dışına çıkıyor o yuvarlak o yüzden takmıyorum sende dikkat et ölçüm yaparken farkedicen zaten 😂