Ylzozprn Benim çıkmam gerekiyordu hastane için 112 yi aradım biz kod vermiyoruz polisi arayın dediler, polisi aradım öyle herhengi bir belge falan yok polisle karşılaşırsanız durumunuzu anlatırsınız elinizde hastane kağıdı varsa gösterirsiniz dediler. Yinede siz 112 ve 155i arayıp tekrar bilgi alın.