Kızlar merhaba 10 gün sonra nasip olursa doğumum var etlik zübeyde hastanesine gidiyordum ilk gebeligimde kanser teşhisi konulduğu ve kontrollerin orada olduğu için 2. Doğumumuda orada yapacaktım bugün bebeğimin kilosunu sordum diye erkek doktor tarafından kötü bi tavra maruz kaldim zaten hic istemiyordum orada doğum yapmak doğumdan sancısından çok dogumhanedeki insaların tavrı ürktüyordu beni şehir hastanesine doğum.yapan.anneler bilgi verebilirmi dogumhanesi nasıl davranışları doğumdan sonra refakatçi aliyorlarmi kaç kişilik odada kalınıyor rica etsem benide bilgilendirirmisiniz