Ücret talep edenlere çok şaşırdım oğlum da bu hamilegimde özelde yaptırdım 1 kuruş bile ödemedim Doktor kontrolde yazdı gidip hasta yatış birimine gidip verdim kan grubu kartlarımızı istedi dosya için onları verdik yatş yapıldı hasta yatış katına çıktım dosyayı verdim oda ya yerleştirdiler diğer işlemleri halledip iğneyi yaptılar 30 dk sonra taburcu edildim oğlumda bu şekilde oldu 1 kuşur ödemedim devlet karşılıyor zaten ücret talep edemezler ücret ödeyenler faturasını talep edin SGK bildirin