Ozfun90 Merhabalar ben 17 haftalık hamileyim. Tetanoz aşısı kaçıncı haftada olunuyor acaba? Ne zaman olmam lazım ? Teşekkürler …
Seker01 Ozfun90 ben ilkini 17 haftada oldum şimdi 20 haftamdayım 10 gün sonra ikinci dozunu alacam canım sağlık ocağı bilgi verir bu konuda
MinikMaya bebekiminannesi ben yanimda buz torbasi goturmustum asidan sonra hemen koluma koydum. Hic agrim olmadi ikinci dozda da ayni sekilde yaptim tavsiye ederim. En azindan eve gelince hemen koyun derim👐
PurpleTail Ozfun90 ben de 17.haftadayım normalde bu hafta içi sağlık ocağında olmalıydım fakat doktoruma çok erken değil mi ben 20.haftada burulmak istiyorum dedim o da sen bilirsin hiç farketmez için nasıl rahat olacaksa dedi ☺️ Erteledim yani.