yeniannna34 Merhaba kizlar 2li test kan sonucum çıktı doktora gitmeme var daha önceden sorun yaşadığım için tedirginim biraz sizce nasıl burda göründüğü kadarıyla anlayan varmi🙂
yeniannna34 Lulemom yarin aynı zamanda özel de bir doktorum var testi devlette yaptim acaba ozeldeki doktorum görebilir mi
Lulemom Onu bilmiyorum. Ben iki doktora hiç gitmedim. Ama hastaneye gidip sonucunu alabilirsiniz belki, bi deneyin fırsatınız varsa