busraerdalll metehaninannesiii ben prof Dr Mustafa başbuğ da yaptırdım 550 TL muayne ücreti ama değiyor
e_doga metehaninannesiii Mehmet Tayyar a yaptırdım.. kendisi fakültede perinatoloji bölüm başkanı ama ben özel kliniğine gittim
Birmucize_ metehaninannesiii şehir hastanesinde yaptırdım. Bana da sıra yok dediler sürekli şehir hastanesine gittiğim halde . Gittim perinatoloji doktoruyla konuştum halloldu . Yani öyle yoğun falan da değil 10 dakika sürüyor zaten . Bence doktorla görüşebilirsiniz şehir hastanesinde yaptırmak isterseniz
rc2710 @metehaninannesiii normalde şehir hastanesine giriyorum orda sıra bulamadığım için hümaya gittim 200 tlydi. Dr. Bilal arık hocanın adı
Gulhan3291 rc2710 ne zaman yaptirdiniz acaba bende 7 mayista giricemde detayliya ucreti aynimidir diye
Birmelekannesi_38 rc2710 humada takibiniz varmiydi yoksa direk 200 TL ye mi yaptırdınız memnun kaldınız mı
Kimbilir38 Bende sehir hastanesine gidiyorum sora yokmus yaptrmadim bende 🙄 saglikli gelsin evlatlarimiz insallh
Birmucize_ Kimbilir38 bana da sıra yok dediler . Hatta 16. Haftadan beri sürekli gittim sordum . En son gidip perinatoloji doktoruyla görüşümce halloldu . Yoğun bir yer değil nasıl sıra yok diyorlar anlamıyorum
vogue Tuncay Özgün e yaptırdım 1,5 saat sürdü nerdeyse çok detaycı güzel muayene ediyor .550 TL randevuları dolu oluyor 3-4 hafta önceden randevu alın giderseniz
metehaninannesiii Birmucize_ ben özele gidiyorum doktorum bi yeri önerdi de kimse de o doktora gitmemiş o yüzden sordum canim