Zehra1993_ canım banada 30. Haftada öyle dendi sonradan perinayoloji baktı yumurtalıkta değil böbreğinde varmış şuan sürekli kontrol altında tutluyor 35. Haftamdayım dün doktor büyüme olmamış dedi. Kendini üzme düşünme doğuma kadar gidebiliyormuş bolca dua et. Bebeğini üzme bir çok bebekte olabiliyormuş ve şuan hamilelikte bir şey yapılmıyor zaten doğduktan sonra inşallah yine kontrol edilir