MnevverTosun bende 12. Haftamda serklaj yaptırdım normal doğum istiyorum normalde 37. Hafta civarı alınıyor genellikle ama benim doktorum doğum sancıların başladığında alacağım dikişleri dedi çünkü dikişler alındığında doğum kısa bir süre içinde başlarmış
Sizin doktorunuz ne fikirde acaba