Byzayk0 artık malesef böyle ve daha da ağrılar artarak devam edicek. 31+5im yatakta sağa sola dönmek eziyet. Kuyruk sokumu ağrısı. Ve çatı kemiğimin ağrısı beni mahvediyor. Bacaklarım açık yürüyemiyorum resmen. Özellikle gece yattığımda nefes darlığı yaşıyorum. Sisko göbeğim bir yandan bir yandan da sismiş göğüsler 🤣 patlamaya hazır bomba gibiyim. Bugün doktorum hepsinin normal olduğunu söyledi. Doğum yaklaştığı için bağ dokuları ve kaslar kendini saldığı için eklem ağrıları çekmen bu sıkıntıları yasaman cok normal dedi. Unutmadan birde ellerim sabahlari uyuşuk uyanıyorum eklemleri acıyor katlanmıyor resmen parmaklar😑
insallah evlatlarımıza sağlıkla kavuşuruz hepimiz🤗