Cananslife şahsen ben yaptırmadım çünkü sonucu kötü çıkarsa hamileliğim zehir geçmesin diye .2 kere düşük yaptım ve dowsendromlu falan denilmişti o zaman testler mestler, genetik bölümlerde incelendi , patalojiye sonuçlar gittti bebeklerim üzüntüden midir bilemem ama hep düştü . Bu sefer rabbim yine verdi dedim moralimi bozmayacağım sağlı yada sağlıksız olsun bu benim bebeğim olacak diye düşündüm şu an 13. Haftadayız ve geçen hafta bi prafösere gidip detaylı ultrason ile baktırdık eşimin içi rahat olsun diye ama karar yinede sizin