-yesim- aynen öyle 🤣 yara geciriyor sonuçta iyileştirici özelliği var dedim öylesine surdum baktım iyi geldi bana 😊 uçurum çıktı, uçuk ilacını bulamadım evde. Terazisinde sürdüm.bir de bundan sürdüm ben ona da iyi geldi gibi ama teramisin de iyi gelmiş olabilir bilemedim hangisi iyi geldi tabii 🤔
En azından deneyin elinizde varken 💙