Denizezgi kanıtlanan bir zararı yok ben de araştırdım bayağı çünkü çalışma yok, hamile denek alıp böyle şeylere gönüllü olarak maruz bırakmak etik olmadığı için öyle bir çalışma yapılmamış hiç. Fakat ben saçlarıma sunkiss kullanıyordum belki bilirsiniz boya kadar zararlı değil ama içeriği de çok temiz değil. Balkonda sıktım yine kafama solumadan, önceden her hafta kullanıyordum hamileyken ayda bire düşürdüm kullanmaya devam ettim çünkü saç diplerimi görmek bana kendimi psikolojik olarak kötü etkileyecekti. Boya konusunda doktorunuza danışın en iyisi