Tugbaumit canim valla ben yuzyilda seher cinar a gidiyorum. Cok ama cokkkk memnunum. Ne zman gitsem yanina guluo hep cok guleryuzlu her dakika gül hanimcim nasilsin bi sikayeyin var mi deyip duruo. Her kontrolde mutlaka uzuuuun uzun bebege bakip anlatio bana. Ben cok memnunum , bi cok arkadasimda tavsiyem uzerine gitti memnun kaldi doktordan. İsterseniz bi defa da olsa gidin