gzm1234 2 ay önce doğum yaptım. Belden uyuşturdular. Şu an bebeğimi beşikten alamayacak, tek başıma bakamayacak kadar bel ağrım var. Kilitlenip kalıyorum lütfen çözümü var mı bunun yardımcı olun kendimi çok çaresiz hissediyorum bebeğime yetemiyorum