Azimeka çok az kalmış canım inşallah 2 hafta daha dayanır bebiş ama tabi bu haftalarda artık yavaş yavaş kısalır acaba senin bir anda kısaldı bir de kanama riski dedim o olduğu için mi yatış yapıldı acaba 🙄 bol bol dinlen inşallah zamanında doğar bebeğin merak etme 😊