Kızlar merhaba yarın 33 haftalık olucaz. Bugün 3 kez vajinama iğne batırılıyormuş gibi ağrı oldu ve saat 13 ten beri karnım ve kasıklarım ağrıyor normalde pazartesi kontrole gidecektim ama dayanamadım yarına randevu aldım. Başına gelen oldu mu normal bişey mi ?