Kızlar 6+5 teyim geçen hafta kesen göründü herşey yolunda şekli güzel dedi ongun sonra gel bebeğe kalp atışına bakalım dedi hiç akıntım lekelenme yoktu bugün ilk acikkahve sümüksü birşey geldi ardından ufacık kan gibi birsey doktor progestan fitil at dedi attım durdu ilk yarın gidicem doktora gelişim geriliği veya yerleşme kanaması olabilir dedi yaşayan varmı bu durumu