Deniizzm35 Kızlar merhaba. 21. Haftamdayım tetanoz aşısı varmiş. Sizce tetanoz aşısı şart mıdır yaptirmazsak zararı olur mu sizler yaptırdınız mı. Doktorlar kişiye bırakıyor çünkü bnde kararsız kaldım.
KaderKaya Deniizzm35 benim doktorum yaptır zararı yok yararı var dedi ben iki doz yaptırdım doğum esnasında kullanılan aletlerden ben ve bebeğim mikrop yapmasın diye vücut direncini arttırmak için yapılıyormuş
Kubra_dmrr Yaptırabilirsin de yaptırmayabilirsin de sana kalmış bisey ben 5 doz diye biliyorum ilk iki dozunu yaptırdım her ikisinde de kolum şişte sabaha kadar ağladım yatamadım sızlamadan acıdan kişiden kişiye değişiyor kiminde agrımıyor ya da hemen geçiyor bende yaptıktan sonra agrısı başlamıştı parol içince kesiyordu bir süre yine başlıyordu
KaderKaya Kubra_dmrr ben yaptırdım ve hiç agrım olmadı o aşıyı yapan kişiylede alakalı bence canm kaba ete denk getiremiyorlar birde hemşire bana agrın olursa pamuga kolanya dök buzlukta biraz soğut üzerine bastır demişti ama şükür hiç bi sıkıntı olmadı
Kubra_dmrr KaderKaya hemşirenin eli çok hafifti yaparken hissetmemiştim birincisinde ama ikinci doz daha kuvvetliymiş onda sızlamıştı iğneyi yaparken bana da söylediler canım buz kolonya ne yaptıysam geçmemişti