Sezerkubra Bebeğim çok normal. Daha erken olabilir senin için . Herkes farklı o yüzden sakın kendini burda kıyas yapıp strese sokma. Kimi erken hisseder kimi geç 🤲 Çok erken hissedenler bile bazen bağırsak hareketi ile karıştırıyor oluyor. Hissetmekte geç kalmadın için rahat olsun 🌸🌸🌸