Mutlumandalina Kızlar merhaba 10 gün önce doğum yaptım doğum ücreti için nereye başvuru yapmam lazım bilen var mı ve tutar ne kadar oluyor acaba
elo20 Mutlumandalina doğum yapmadan önce 32. haftanızda rapor alıp çalıştığınız okula vermeniz gerekiyordu şuan alabilir misiniz bilmiyorum
iremcany Mutlumandalina canım internette yazıyor ayrıntılı bende doğum yaptıktan sonra başvuracağım, okuldaki idare de bilebilir ama doğum parası olarak sadece çocuk parası ve süt parası alıyoruz. İş görmezlik parası memurlara verilmiyor
Mutlumandalina iremcany canım nereye başvuru yapacağız benim aklım karıştı hep aile sosyal bakanlığa mi gideceğiz