Crn1996 bende hala oluyor ama o haftada oyle hissediyordum ben normal sanmistim cunku cogu arkdasim oluyor demisti ama bebek pozisyon degistirmis o yuzden rahim agzinda kisalma olmus normalde 35. Haftada baslamasi gerekiyormus. Doktorum kasilma engelleyici ve ciger gelistirici verdi sonra rahatladim su an oluyor ama tedirgin degilim