MeryemAsln Gebelikte su sızıntısı nasıl anlaşılıyor başına gelen var mı ? 2-3 gündür iç çamaşırım hep ıslanmış oluyor Ama ter mi amniyon sıvısı mı ayırt edemiyorum Belli eder mi acaba
Kuben MeryemAsln Geçtiğimiz hafta benim de başıma geldi haftam çok erken korktum apar topar hastaneye gittim. Doktor normal fizyolojik akıntı ama iyi ki gelmişsin su da olabilirdi dedi. O yüzden doktora görünmeniz iyi olur
Zehraaa98 MeryemAsln çok geçmiş olsun inşallah sorun cıkmaz gecer bır an oncebu arada cok mu gelıyordu camaşırınıza benımde ıslanıyor arada bi
MeryemAsln 30+5 haftayız acile geldim teşekkür ederim, muayene etti ped verdiler ona göre bakılacak artık
Kuben MeryemAsln Çok geçmiş olsun sakın panik yapma. İnşallah her şey normale döner. Dua edeceğim senin için 🤲🏻
MeryemAsln @RH38 sancı yok dediğim gibi 2-3 gündür iç çamaşırım ıslak baya ama benim hissettiğim bir şey yoktu tedbir amaçlı gelmiştim
MeryemAsln @Zehraaa98 Riske atmayın sizde Baya ıslanıyordu iç çamaşırım Peçete koyup baktım ben Peçete ter gibi değil bariz su dökülmüş gibi belirli yerlerde daha belirgin iz oluyordu sizde öyle bir bakın Çok sağ olun bu arada
Zehraaa98 MeryemAsln anladım canım insanız her sey gelır basımıza ama cok korkutma kendını erken tespit edılmış engellenır bı sekılde 3-4 hafta rahat dururbebegın dua edıcme saana🥰
MeryemAsln @Kuben Hem moralim bozuldu hem de hiç hazır hissetmiyorum bebekte daha küçük Yani ne denir ki Rabbim zamanında doğmasını nasip etsin inşallah 🙏🏼 çok sağ olun
Kuben MeryemAsln Amiin inşallah 🤲🏻 çok şükür fark edildi önlemi alınır illa ki gerekirse hep yatarsınız haftası iyi olana kadar. Durumunuzu ara ara yazarsanız sevinirim.
eilik MeryemAsln İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız, kalbinizi ferah tutun, bol bol dua edin. Zamanında gelir inşAllah bebeğiniz 🤲🏻
MeryemAsln @eilik @Zehraaa98 @Kuben Allah hepinizden razı olsun inşallah sağlıkla sıhhatle zamanında doğsun hepimizin bebişleri 😌 bebek için ciğer geliştirici vuruldum antibiyotik veriyorlar şuan , yarın da vurulacam gidişata göre amniyon sıvısı iyice azalrsa acil sezaryen olabilirmişim İnşallah bekler zamanını
MeryemAsln @Kuben Kesin sonuç veren bir test varmış Amnisure diye Ondan yaptılar çok şükür amniyon sıvısı değil dendi Ama sancım yüksek çıkıyor maalesef Başka bir şey için geldik ama başka sıkıntı çıktı takipteyim yatıyorum hala Sorduğunuz için çok sağ olun 🙂🙏🏼
Kuben MeryemAsln Su olmaması bir yandan iyi tabi. Diğer sıkıntı da geçer gider inşallah haftasını bekler minnoş 🥰
Seyhasya MeryemAsln yada idrar kacikligi olabilir benim öyleydi wc de ihtiyacını gördükten sonra istemsiz ıslanıyordu iç çamaşırım iyice boşaltmak lazım idrar torbasını öyle okumuştum bir yerde