İyi akşamlar kızlar son adet tarihim 12 Ocak ama doktor 30 Ocak olarak varsaydı.Gec döllenmeden dolayı. Normalde 2 hafta gerilik normal sayılıyor fakat benim ki 2 haftayı biraz geçiyo. Böyle olup bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? İki haftadan daha fazla gerilikte sağlıklı bebek oluyor mu?